SLA Ugovor

U slučaju da dostupnost stranice Cloudbox Hostinga u mjesecu iznosi manje od 99,97%, Cloudbox Hosting na pismeni zahtjev putem korisničke zone dodijelit će na Vaš račun fiksan iznos popusta koji će umanjiti Vašu naknadu prema Cloudbox Hostingu. Pismeni zahtjev potrebno je dostaviti 24 sata od otklanjanja problema dostupnosti inače u protivnom neće biti uvažen.

Ne vrijedi u slučaju izuzetaka koji su definirani u točki 2.

Obaveze iz točke 1 ne vrijede u slučaju:

- održavanja servera

- održavanja programskih aplikacija

- napada na server (DDOS, itd.)

- održavanja mreže

- gubitka podataka

- zamjene dijelova (Naše obaveze kod zamjene djelova su definirane u točki 4)

Uvjeti iz točke 1. ne vrijede ukoliko korisnik ne plati hosting ili ukoliko se ne pridržava uvjeta korištenja.

U slučaju fizičkog kvara Cloudbox Hosting garantira zamjenu dijelova u što kraćem mogućem roku.